ContentPublic

ساخت وبلاگ

 

بهترین روش استفاده از سبوس برنج برای کاهش وزن

 

سبوس برنج پوسته بیرونی دانه ی برنج و سرشار از مواد مغذی است. سبوس برنج را از دانه های برنج جدا می کنند تا برنج سفید به بازار عرضه گردد و آن را به عنوان محصول جانبی این فرآیند جمع آوری می نمایند. مصرف آن فواید بیشماری برای سلامتی دارد در ادامه طریقه مصرف سبوس برنج برای لاغری را بررسی می کنیم.

سبوس برنج نباید از غذای انسان حذف شود

اهمیت طریقه مصرف سبوس برنج برای لاغری و  سلامت انسان به داشتن مواد مغذی بسیار و فیبر در سبوس برنج بر می گردد. این ماده ی غذایی نباید از سبد روزانه ی انسان حذف شود زیرا حاوی منگنز، فسفر، آهن، منیزیم و ویتامین های ب 5 و ب 6 به همراه مقادیر زیادی فیبر است.

خواص سبوس برنج چیست؟

خواص سبوس برنج به دلیل داشتن مواد مغذی معدنی و ویتامین ها برای سلامت استخوان ها، تولید کلاژن برای پوست، بهبود سوخت و ساز بدن بهبود عملکرد سلول ها و کمک به تولید گلبول های قرمز در خون برای اکسیژن رسانی بهتر ذکر شده است.

علاوه بر این به دلیل داشتن مقادیر زیادی فیبر، طریقه مصرف سبوس برنج برای لاغری نیز اثر گذار خواهد بود و به کاهش وزن کمک می کند.

محصولات سبوس برنج

قبل از آگاهی از مصرف سبوس برنج برای لاغری و سلامتی لازم است بهترین و با کیفیت ترین محصول سبوس برنج را بشناسید. سبوس برنج بیشتر از خود برنج خواص دارد و بهتر است در حین پخت از سبوس آن استفاده شود.

سبوس برنج دکتر بیز نسبت به سبوس های فله ای موجود در بازار جهت استفاده ی حداکثری از مواد مغذی به پایداری رسیده است، با دستگاه های پیشرفته فراوری شده است و در بسته بندی بهداشتی در قالب ساشه عرضه می شود.

مقدار مصرف سبوس برنج

مقدار و طریقه مصرف سبوس برنج برای لاغری و سلامتی به این صورت است که به ازای هر نفر یک ساشه از سبوس برنج بیز در زمان جوش خوردن برنج به آن افزوده می شود تا مکمل ویتامین ها، املاح معدنی و فیبر برنج باشد. برای لعابدار کردن خورشت ها نیز می توان در زمان جوش، یک ساشه سبوس برنج اضافه کرد.

سبوس برنج را می توان همراه ماست، شیر داغ، آبمیوه، قهوه و نسکافه نیز میل نمود.

سبوس برنج برای چه کسانی مفید است؟

حال که طریقه مصرف سبوس برنج برای لاغری و سلامتی را دانستید، باید این نکته را نیز ذکر کرد که سبوس برنج برای بهبود عملکرد دستگاه گوارش مفید است. مصرف ان به افرادی که کلسترول بالا دارند و یا دچار حساسیت های پوستی هستند توصیه می شود.

منع مصرف سبوس برنج

طریقه مصرف سبوس برنج برای لاغری و سلامتی بسیار ساده است اما باید توجه داشت که زیاده روی نکنید. افرادی معدودی که به این ماده حساسیت دارند نیز باید از مصرف آن اجتناب کنند.

منبع: چگونه با خوردن سبوس برنج لاغر شویم 

ContentPublic...
ما را در سایت ContentPublic دنبال می کنید

برچسب : طریقه مصرف سبوس برنج برای لاغری,خواص سبوس برنج,سبوس برنج دکتر بیز, نویسنده : farzaneh contentpublic بازدید : 164 تاريخ : يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 18:15

چگونه با دمنوش خارش گلو درمان کنیم

 

حتماً در طول زندگی خود خارش گلو را تجربه کرده اید. این مساله برای برخی از افراد ماندگار و طولانی مدت و آزار دهنده است. معمولاً برای درمان این مشکل از دارو های آنتی هیستامین استفاده می شود که به نوعی مسکن خارش گلو محسوب می شوند و درمان قطعی برای آن نیستند. با قطع دارو های آنتی هیستامین خارش گلو امکان بازگشت دارد. استفاده از دمنوش برای خارش گلو به عنوان درمانی مطمئن و موثر می تواند به شما معرفی شود. شرکت نیوشا دمنوش های بسیار خوبی برای درمان خارش گلو و همچنین درمان انواع سرماخوردگی و آنفولانزا دارد.

گاهی خارش گلو به علت کم آبی بدن و خشکی گلوست که ایجاد می شود. در چنین مواردی نوشیدن دمنوش برای خارش گلو فوق العاده موثر عمل می کند و به سرعت عامل قطع احساس خارش در گلو می شود.

علل ایجاد خارش گلو

خارش گلو به علل مختلفی ایجاد می شود. یکی از رایج ترین علت های آن رینیت آلرژی است. زمانی که ماده ای آلرژی زا وارد بدن می شود، بدن با ترشح هیستامین با آن مقابله می کند و برای رفع علائم خارش در بدن باید مقدار هیستامین را در بدن کم کرد. گرد و غبار، دود سیگار و دیگر آلاینده ها از جمله مهمترین مواد آلرژی زا برای خارش گلو هستند. ممکن است گاهی بدن فرد به مواد غذایی واکنش آلرژی نشان دهد، گاهی شدت آلرژی و خارش به حدی زیاد است که زندگی فرد را تهدید می کند.

گاهی عفونت های باکتریایی و ویروسی عامل ایجاد خارش گلو هستند. رفلاکس معده و عوارض جانبی بعضی از داروها نیز می تواند خارش گلو ایجاد کند. در بسیاری از موارد نوشیدن دمنوش برای خارش گلو می تواند عامل ایجاد کننده را برطرف نموده و درمان حاصل شود.

آیا خارش گلو قابل درمان است؟

افرادی که خارش گلو و تسکین آن با آنتی هیستامین را تجربه کرده اند، تقریباً می دانند که این راه درمان قطعی خارش گلو نخواهد بود و به محض قرار گرفتن در معرض علل ایجاد کننده ،خارش گلو باز می گردد. یکی از راهکار های بسیار مناسب برای رفع این مشکل دمنوش برای خارش گلو است. دمنوش های مختلفی توسط شرکت نیوشا عرضه می شوند که می توانند با درمان حساسیت ها، تقویت سیستم ایمنی بدن، رفع خشکی گلو، درمان عفونت های باکتریایی و ویروسی هنگام سرماخوردگی و آنفولانزا به درمان خارش گلو کمک کنند. خارش گلو گاهی با علائم دیگری نظیر آبریزش بینی، سینوزیت، گلو درد، التهاب حنجره و ناحیه گلو، آسم و .. همراه باشد.

بهتر است در کنار استفاده از دمنوش برای خارش گلو از قرقره آب نمک و دوری از مواد حساسیت زا نیز غافل نشوید. نوشیدن دمنوش ها به همراه عسل می تواند روند بهبود را تسریع کند.

مزایای استفاده از دمنوش برای درمان خارش گلو

دمنوش ها خواص و فواید بسیاری برای بدن دارند. اگر از دمنوش برای خارش گلو استفاده می کنید باید بدانید که  بر سلامت عمومی کل بدن اثر گذار خواهند بود. دمنوش های نیوشا که همگی از بهترین مواد گیاهی تهیه شده اند سرشار و غنی از مواد معدنی، املاح و ویتامین های ضروری برای بدن هستند. مصرف روزانه ی این دمنوش ها به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند و مواد مغذی نیاز روزانه ی بدن را تأمین خواهد کرد.

نوشیدن دمنوش های گیاهی با تاثیر مطلوب بر دستگاه گوارش و سیستم دفع بدن، می تواند دفع مواد زائد و سموم بدن را تسریع نماید و از این طریق به درمان بسیاری از بیماری ها کمک کند. گاهی برای درمان آلرژی ها و به ویژه خارش گلو لازم است بدن از سموم پاکسازی شود. به همین دلیل توصیه می شود دمنوش ها حتماً در برنامه غذایی افراد جای داده شوند.

درمان خارش گلو ناشی از سرماخوردگی

همانطور که گفته شد، سرماخوردگی و عفونت های باکتریایی و ویروسی گلو یکی از عوامل ایجاد خارش گلو هستند. دمنوش های گیاهی برای سرماخوردگی با درمان این عفونت ها به رفع خارش گلو نیز کمک می کند. دمنوش های گیاهی سرماخوردگی انواع مختلفی دارند. آویشن و نعناع و همچنین پونه کوهی از جمله شناخته شده ترین و موثرترین دمنوش های گیاهی برای درمان سرماخوردگی هستند.

ترکیب زنجبیل و عسل، دمنوشی فوق العاده برای از بین بردن عفونت هاست. زنجبیل یکی از قوی ترین آنتی بیوتیک های طبیعی به شمار می رود. نوشیدن چای کوهی یا مریم گلی به همراه عسل نیز برای درمان سرماخوردگی توصیه می شوند. دقت کنید دمنوش هایی نیز وجود دارند مانند دمنوش های حاوی فلفل و یا دمنوش دارچین و بابونه که برای درمان سرما خوردی مفیدند اما می توانند آلرژی و خارش گلو را تشدید کنند.

خاصیت دمنوش مثلثی به

دمنوش مثلثی به نیوشا یکی از خوش عطر و طعم ترین دمنوش های نیوشا ست که برای درمان سرفه های گرم و خشک، تسکین حرارت معده و تقویت قلب توصیه می شود. همانطور که گفته شد یکی از علل ایجاد خارش گل ممکن است رفلاکس و مشکلات معده باشد. دمنوش مثلثی به به خوبی می تواند این مشکل را رفع نماید و خارش گلو را درمان کند. دمنوش مثلثی به همچنین برای تقویت روحیه و ایجاد آرامش روانی نیز موثر است و اگر ایجاد خارش گلو بیماری های روان تنی و استرس های روزانه باشد با نوشیدن این دمنوش پر خاصیت رفع می گردد. از این دمنوش در زمان سرماخوردگی برای رفع عفونت گلو استفاده می شود.

دمنوش به لیمو و چای سیاه دارچین

دمنوش به لیمو کیسه ای نیوشا به دلیل داشتن خواص اکسپکتورانتی مشکلات دستگاه تنفسی و گلو را رفع می کند. این دمنوش دارای خواص ضد التهابی برای گلو بوده و برای درمان برونشیت نیز از آن استفاده می شود. دمنوش به لیمو همچنین مقوی معده و آرامبخش اعصاب است.

دارچین نیز دارای خواص ضد باکتری و ضد ویروسی است و ترکیب آن با عسل نوعی ضد عفونی کننده طبیعی برای گلو خواهد بود که به درمان درد و تسکین مشکلات گلو کمک می کند. چای سیاه دارچین نیوشا در زمان سرماخوردگی توصیه می شود. این چای خوش طعم سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. البته مراقب باشید افرادی که به دارچین حساسیت دارند نباید این چای را بنوشند.

نحوه مصرف دمنوش برای درمان خارش گلو

نحوه ی مصرف دمنوش ها روی تمام بسته های دمنوش نیوشا درج شده است. متخصصان و مشاوران نیوشا نیز در این زمینه راهنمایی های مفیدی به افراد ارائه خواهند کرد. برای انتخاب دمنوش مناسب برای رفع مشکل خارش گلو و همچنین نحوه ی استفاده و مقدار استفاده از دمنوش ها در طول روز می توانید از مشاوران راهنمایی بخواهید. طول دوره ی مصرف نیز برای مقاصد درمانی اهمیت دارد که باید رعایت گردد.

منع مصرف دمنوش های نیوشا

گرچه دمنوش ها دارای خواص و فواید بسیاری هستند و از دمنوش برای خارش گلو می توان به خوبی کمک گرفت، برخی از افراد همیشه وجود دارند که خود به دمنوش خاصی حساسیت نشان می دهند. یعنی ممکن است دمنوشی که در درمان آلرژی افراد بسیاری موثر واقع می شود برای یک فرد خاص خود آلرژی زا باشد به همین دلیل لازم است افراد حساسیت های فردی خود را بشناسند و از مصرف موادی که به آن آلرژی دارند پرهیز نمایند.

خانم های باردار و شیرده نیز همواره به منظور احتیاط لازم است از دمنوش های گیاهی که مورد پژوهش های کافی قرار نگرفته است و تاثیرات آن بر جنین و نوزاد اثبات نشده است، هر گز استفاده نکنند.

منبع: علت خارش گلو و راه درمان آن 

ContentPublic...
ما را در سایت ContentPublic دنبال می کنید

برچسب : دمنوش برای خارش گلو,علل ایجاد خارش گلو,دمنوش نیوشا, نویسنده : farzaneh contentpublic بازدید : 161 تاريخ : چهارشنبه 21 اسفند 1398 ساعت: 19:03

سيگار الکترونيکي چيست

 

سيگار الکترونيکي چيست

آيا مي دانيد سيگار الکترونيکي چيست؟ سيگار الکترونيکي وسيله اي دود کننده است که کمتر از بيست سال است که وارد بازار شده است. تفکري که سبب اختراع آن شده است ساخت وسيله اي دود کننده که حس سيگار را به فرد سيگاري القا کند و در عين حال خاکستر سيگار را نفس نکشد. سيگارهاي الکترونيکي اشکال و اندازه هاي متنوعي دارند و بدين منظور عرضه گشته اند که جايگزين سالم تري براي سيگار، پيپ شوند.

 

طرز کار سيگار الکترونيکي

  • مانند سيگار بايد از دهانه نفس کشيد
  • جريان هوايي که از دهان مي آيد باعث روشن شدن آن مي شود. گرم کنندهاي که باتري قابل شارژ دارد را راه اندازي مي کند.
  • گرم کننده، نيکوتين مايع را بخار مي کند و همزمان لامپي را در انتهاي سيگار الکترونيکي روشن مي کند.
  • دود گاز داش شده مانند سيگار به ريه ها مي رسد.
  • زماني که فرد نفسش را بيرون مي دهد دودي قابل مشاهده پراکنده مي شود.

 

تاثير طولاني مدت از ويپ يا سيگار الکترونيکي

در حال حاضر تاثير طولاني مدت اين سيگارها مشخص نيست. سيگار هاي الکترونيکي براي کمک به ترک افراد سيگاري و تشويق آن ها براي مصرف نکردن تنباکو ساخته شده است. در حقيقت توليد کنندگان آن مي خواهند انتخاب سالم تري را در اختيار افراد قرار دهند اما هنوز ميزان سالم بودن يا نبودن آن مشخص نيست.

 

تنفس بخار ويپ

علي رقم اينکه سيگارهاي الکترونيکي از خود دودي توليد ساطع نمي کنند اما بخار توليد شده توسط آن ها مي تواند مضر باشد. به عبارت ديگر ذرات پراکنده از آن ها حاوي مواد شيميايي از جمله سرب هستند. به علاوه ويپ ها حاوي طعم دهنده هايي نيز هستند که مي تواند براي ريه و قلب فرد مصرف کننده مشکل ايجاد کند.

 

مضرات سيگار الکترونيکي يا ويپ براي دهان و دندان

متاسفانه ويپ عوارض منفي و جبران ناپذيري روي سالمت دهان و دندان دارد زيرا ذرات معلق ناشي از بخار اين سيگارها روي سطح دندان ها و لثه مي نشيند و سبب توليد باکتري مي شود. مطالعات نشان مي دهد افرادي که ويپ مي کشند بيشتر در معرض خطر پوسيدگي دندان هستند. التهاب لثه يکي ديگر از عوارض مصرف اين سيگار ها است. برخي مصرف کننده ها از سوزش گلو شکايت دارند.

 

عوارض طعم دهنده هاي مايع سيگار الکترونيکي

طبق مطالعاتي که در سال 2016 انجام شد مايع سيگار الکترونيک که حاوي طعم دهنده هستند مي تواند براي مصرف کننده خطرناک باشد. بنابراين توصيه مي شود از طعم دهنده ها استفاده نکنيد.

 

چگونه مصرف ويپ را به حداقل برسانيم؟

  • از طعم دهنده ها استفاده نکنيد.
  • از مصرف سيگار معمولي در کنار آن خودداري نماييد.
  • مايعات زياد مصرف کنيد تا دهان و گلوتان خشک نشود و نيز بدن کم آب نگردد.

 

حال مي دانيم سيگار الکترونيکي چيست.

 

ContentPublic...
ما را در سایت ContentPublic دنبال می کنید

برچسب : سیگار الکترونیکی چیست,مضرات ویپ,اثر سیگار بر پوسیدگی دندان , نویسنده : farzaneh contentpublic بازدید : 144 تاريخ : شنبه 17 اسفند 1398 ساعت: 13:14

تمیز کردن اتاق خواب

تمیز کردن اتاق خواب

اتاق خواب محل استراحت و آرامش است؛ به همین خاطر تمیز کردن اتاق خواب به طور مرتب ضرورت دارد تا سطح بهداشت ان را ارتقاء دهیم. در ادامه خواهیم گفت که هر یک از اجزای اتاق خواب، باید هر چند وقت یکبار شستشو و تمیز شوند:

 

ملحفه تخت

یافته های تازه نشان می دهد که ملحفه های تختخواب آنقدر که ما فکر می کنیم کثیف نیستند. تحقیقات نشان می دهد به آن اندازه که قبلاً فکر می کردیم در معرض مایت های(کنه های) گرد و غبار نیستیم. زمانی که در حال حرکت هستیم، در معرض کنه های گرد و غبار قرار داریم، نه وقتی که در رختخواب هستیم. اما در هرصورت، شستن ملحفه های تختخواب، هر یک یا دو هفته یکبار توصیه می شود.

 

بالش

محافظ بالش و شستشوی مرتب آن می تواند به حافظت از بالش در برابر مایت های گرد و غبار کمک کند، اما فراموش نکنید که خود بالش را هم بشویید. لازم است هر سه ماه یک بار بالش شسته شود و بسته به میزان حساسیت شما، بالش ها باید هر 6 ماه یکبار تعویض شوند، اگرچه غالبا افراد حتی به فکر تعویض بالش نمی افتند.

 

تشک

ممکن است مرتباً ملحفه های خود را بشویید، اما تشک چطور؟ باید هر دو ماه یکبار پد های تشک شسته شود؛ روی تشک هم جوش شیرین بپاشید تا بوی ان را جذب کند و سپس آن را با جاروبرقی نمیز کنید سپس از اسپری ضدعفونی کننده لیزول استفاده کنید تا باکتری ها از بین بروند.

 

حوله

هر چند وقت یکبار حوله های حمام خود را می شویید؟ اگر هر یک یا دو هفته یکبار این کار را انجام می دهید، باید بدانید که کافی نیست. شستن حوله پس از سه بار استفاده توصیه می شود تا میلیون ها سلول مرده پوست که در حوله وجود دارند از بین بروند. حداقل حتماً هر سه روز یکبار حوله های دست را بشویید.

 

کامپیوتر

صفحه کلیدهای رایانه محیط مناسبی برای پرورش باکتری ها هستند. در یک مطالعه مشخص شده است که صفحه کلید کامپیوترپنج برابر یک توالت فرنگی حاوی باکتری است اما افراد کمتر به فکر تمیز کردن آنها می افتند. هرهفته یکبار با استفاده از اسپری ضد عفونی کننده آن را پاک کنید. فراموش نکنید که ماوس را هم ضدعفونی کنید و برای تمیز کردن بین کلیدها از یک سواب پنبه ای آغشته به الکل استفاده کنید.

 

فرش

به طور معمول، روزانه با جاروبرقی گرد و غبار فرش را از بین می بریم اما جاروبرقی باعث تمیز شدن فرش نمی شود. فرش می تواند تا 200000 باکتری در هر اینچ مربع داشته باشد. باید هر 6 تا 12 ماه، فرش ها شسته شوند. استفاده از یک بخارشوی برای تمیز کردن فرش هم روش مناسبی است. همچنین برای گرفتن نتیجه مطلوب، بجای مواد شوینده بخارشوی از سرکه برای تمیز و ضد عفونی کردن فرش استفاده کنید. تمیز کردن فرش شاید سخت ترین مرحله از روند تمیز کردن اتاق خواب باشد.

منبع: https://bit.ly/2Ia54hI

 

 

ContentPublic...
ما را در سایت ContentPublic دنبال می کنید

برچسب : تمیز کردن اتاق خواب,نکات تمیزکاری خانه,مرتب سازی اتاق, نویسنده : farzaneh contentpublic بازدید : 128 تاريخ : يکشنبه 11 اسفند 1398 ساعت: 11:41

کدام دمنوش برای دل پیچه موثر است ؟

 

دل درد و دل پیچه هر کدام ممکن است نشانه ای مربوط به نوعی بیماری گذرا و یا بیماری جدی باشند. به همین دلیل علل ایجاد این عارضه باید به دقت مورد بررسی قرار بگیرد. بسیاری از بیماری های مختلف هستند که با علائمی همچون دل درد و دل پیچه خود را بروز می دهند و تشخیص آن بر عهده ی پزشک متخصص خواهد بود. خوشبختانه در اغلب موارد دل پیچه عارضه ای گذراست و معمولاً به دلیل عملکرد ناصحیح دستگاه گوارش و یا عدم داشتن رژیم غذایی مناسب ایجاد می شود. در چنین مواردی استفاده از دمنوش برای دل پیچه راهکار موثری است. برخی از دمنوش ها تاثیر مطلوبی بر دستگاه گوارش خواهند داشت و درد ناشی از نفخ و … را به خوبی درمان می کنند. انواع دمنوش هایی که برای رفع دل درد و دل پیچه توصیه می شوند عبارتند از:  نعناع فلفلی، رازیانه، رزماری، هل و زنجبیل.

خواص دمنوش های نیوشا برای دل پیچه

گاهی طبع سرد معده مسبب ایجاد درد و دل پیچه است و وجود نفخ در دستگاه گوارش عامل رایج دیگری برای درد گزارش شده است. دمنوش برای دل پیچه نیز بر این موضوع اثر مناسبی خواهد داشت. بسیاری از دمنوش های گیاهی با گرم کردن مزاج دستگاه گوارش بیماران به درمان درد و دل پیچه کمک می کنند. در کنار مصرف دمنوش های نیوشا برای درمان دل پیچه نیازی به استفاده از دارو های خاص و رژیم غذایی خاص وجود ندارد. البته مواردی که فرد خود می دانید وضعیت مزاج او را بدتر می کنند باید از رژیم غذایی وی حذف شوند.

معمولاً درمان دل پیچه با دمنوش های گیاهی نیوشا بدون بازگشت است و البته این موضوع بستگی به درجه ی سختی بیماری دارد. استفاده از دمنوش به جای دارو هایی شیمایی کمک می کند تا فرد از عوارض جانبی دارو های شیمیایی نیز در امان بماند.

مزایای استفاده از دمنوش های نیوشا برای دل پیچه

دمنوش های نیوشا که با فرمولی بسیار عالی با هم ترکیب شده اند در درمان درد های معده و دل پیچه کمک شایانی به مصرف کنندگان خواهند کرد. دمنوش برای دل پیچه می تواند در دوره ای حداقل 40 روزه مورد مصرف قرار گیرد و این مشکل را برای همیشه رفع کند. مزایای استفاده از این دمنوش های گیاهی بسیارند. این دمنوش ها با بهبود عملکرد دستگاه گوارش به هضم و جذب بهتر غذا ها کمک می کنند. دمنوش های درمان کننده ی دل پیچه طبع گرمی دارند و انرژی بدن را افزایش می دهند و همچنین سبب رقیق شدن خون نیز و خونرسانی بهتر به اندام ها خواهند شد. دمنوش های گیاهی دل پیچه آرام بخش و تسکین دهنده ی اعصاب نیز هستند و اسپاسم های عصبی دستگاه گوارش و نفخ ناشی از آن را درمان می کنند.

چای سبز و گل محمدی و رزماری

رزماری گیاهی است که خواص ضد التهابی دارد و به عنوان دمنوش برای دل پیچه به بهبود سوزش سر دل و نفخ و مشکلات دستگاه گوارش در ناحیه روده کمک می کند. استفاده از این دمنوش در کنار گل محمدی و چای سبز یکی از دمنوش های عالی برای بهبود عملکرد دستگاه گوارش به شمار می رود.

در صورتیکه علت ایجاد مشکلات گوارشی و دل پیچه عفونت های باکتریایی باشد، چای سبز رزماری و گل محمدی نیوشا به عنوان ضد میکروبی بسیار قوی به درمان کمک خواهد کرد. ماده ای به نام لیمونن در رزماری وجود دارد که باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شود و البته از این راه به کاهش وزن نیز کمک می کند. ترکیب این سه گیاه در کنار هم سبب تسریع گردش خوندر بدن می شوند و ضربان قلب و فشار خودن را نیز کنترل می کنند. این دمنوش به هضم و گوارش چربی ها کمک می کند.

دمنوش مناسب برای دستگاه گوارش

دمنوش های نیوشا برای مثال دمنوش رزماری، چای سبز و گل محمدی از جمله دمنوش های مناسب برای دستگاه گوارش هستند که به درمان یبوست نیز کمک می کنند. پکیج یبوست نیوشا می تواند به رفع علائم سندروم روده ی تحریک پذیر نیز کمک کند. استفاده از این دمنوش  از بین بدن بوی بدن دهان و رفع عفونت های دستگاه گوارشی نیز کمک می کند. استفاده از این دمنوش از بروز مجدد مشکلات گوارشی جلوگیری می کند.

درمان یبوست با دمنوش نیوشا به دلیل طبع گرم و خشکی که چای سبز، گل محمدی و رزماری دارند حاصل می شود. این دمنوش سرشار از مواد آنتی اکسیدان بوده و به عنوان دمنوشی معجزه آسا شناخته شده است. اگر با مشکل یبوست مواجه هستید بهتر است هر چه سریعتر برای رفع آن با استفاده از دمنوش های گیاهی اقدام کنید. زیرا یبوست در دراز مدت خود منجر به ابتلا به بیماری های بسیاری خواهد شد.

چای سبز و نعناع فلفلی

یکی از بهترین دمنوش ها در بسته ی نیوشا چای سبز و نعناع فلفلی است. از مهمترین خواص دمنوش چای سبز نعناع فلفلی این است که برخلاف داروهای شیمیایی رایج هیچ گونه عوارض جانبی برای آن ذکر نشده است. این دمنوش فوق العاده با داشتن خواص ضد باکتری از رشد باکتری در هر نقطه از دستگاه گوارش ممانعت می کند. در نتیجه از دهان گرفته تا روده ی بزرگ با مصرف این دمنوش باکتری زدایی می شود.

این دمنوش برای دل پیچه به دلیل داشتن ماده ای به نام منتول که نوعی ضد اسپاسم به شمار می رود سبب آرام شدن اعصاب معده می شود و نفخ و گاز معده را نیز می کاهد. این ویژگی سبب شده است تا دمنوش نعناع فلفلی برای درمان سندروم روده تحریک پذیر نیز مورد توجه واقع شود.

دمنوش رازیانه

در بسیاری از فرهنگ ها استفاده از دمنوش رازیانه پس از صرف غذا برای بهبود گوارش توصیه می شود. رازیانه اثرات آنتی اکسیدان و ضد زخم نیز دارد و پژوهش های علمی مشخص نموده اند که به طور چشمگیری ضایعات مخاطی معده و آسیب های وارد شده به آن با مصرف رازیانه کاهش پیدا می کند. اسانس روغنی رازیانه نیز علاوه بر دمنوش آن، خواص فوق العادهای برای بهبود عملکرد دستگاه گوارش دارد. موادی به نام آنتول، فنچون و استراگول در رازیانه شناسایی شده است که خواص ضد اسپاسم و ضد التهاب برای ماهیچه های روده خواهند داشت و سبب بر طرف شدن نفخ در دستگاه گوارش می شوند. از رازیانه برای درمان کولیک در کودکان نیز استفاده می شود.

منع مصرف

دمنوش های درمانی برای دل پیچه و دل درد همگی گیاهی بوده و ضرر بالقوه ای برای بدن ندارند مگر اینکه فرد بیماری و حساسیت خاصی داشته باشد. متخصصان و مشاوران در این زمینه به افراد راهنمایی می کنند تا در استفاده از دمنوش برای دل پیچه دچار سردرگمی و اشتباه نشوند. افراد باید توجه داشته باشند در تشخیص علت ایجاد این عارضه و بیماری های زمینه ای ایجاد کننده ی آن دقت کافی به خرج دهند. زیرا تشخیص به موقع بیماری یکی از مهمترین مراحل درمان است و خدای نا کرده با تسکین موقت با استفاده از دمنوش ها بیماری های زمینه ای تشدید نشوند.

افرادی که مشکل نفخ و سردی معده دارند با خیال راحت می توانند از پک دمنوش دل درد و دل پیچه استفاده کنند و بهترین نتایج را پس از مصرف این دمنوش ها به چشم خود ببینند.

منبع: https://bit.ly/2VnpPyl

ContentPublic...
ما را در سایت ContentPublic دنبال می کنید

برچسب : دمنوش برای دل پیچه,چای سبز رزماری و گل محمدی نیوشا, پکیج یبوست نیوشا , نویسنده : farzaneh contentpublic بازدید : 147 تاريخ : چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت: 18:21

 

پژوهش ها مشخص کرده اند که فرآورده های قارچ دارویی گانودرما مانند قهوه گانودرما برای چاقی و کاهش سرعت افزایش وزن مناسب است. چاقی و افزایش سریع وزن متاثر از عوامل مختلفی است. تحقیقات علمی نشان می دهد باکتری های دستگاه گوارش در این حوزه نقش بسیار مهمی دارند و بر سلامت و بیماری بدن نیز بسیار تاثیرگذارند.

سابقه ی طولانی گانودرما

در پژوهش های جدید در مورد قارچ گانودرما مشخص شده است، این قارچ دارویی که مدت هاست به واسطه ی تاثیرات مثبتی که بر سیستم ایمنی بدن داد شناخته شده است، می تواند بر وزن بدن نیز اثر داشته باشد و مانع از افزایش وزن گردد. موش های آزمایشگاهی که در جیره ی غذایی آن ها از قارچ گانودرما استفاده شده است تجمع چربی نداشتند. با توجه به نتایج این آزمایش تاثیر قهوه گانودرما برای چاقی دیده می شود.

خواص گانودرما برای سلامتی

امروز بیشتر مردم با قارچ گانودرما آشنایی دارند و می دانند خواص محصولات مختلف آن مثلا خواص قهوه گانودرما چیست؟ فرآورده های قارچ دارویی گانودرما در سراسر دنیا جایگاه خوبی پیدا کرده اند. قارچ دارویی گانودرما از هزاران سال پیش در جنوب شرق آسیا برای درمان انواع بیماری های سخت مورد استفاده قرار می گرفته است. اثرات ضد باکتری ، انرژی بخشی، تقویت کنندگی سیستم ایمنی بدن و اثر گذاری بر بیماری هایی نظیر پسوریازیس، سرطان و … مورد تحقیقات علمی زیادی قرار گرفته است.

علاوه بر این در تحقیقات جدید تاثیر قهوه گانودرما برای چاقی مورد بررسی قرار گرفته است.

گانودرما و تغییرات وزن

نتایج پژوهش ها ید رمورد قارچ گانودرما اثبات کرده است که این قارج به عنوان نوعی پروبیوتیک منحصر به فرد عمل می کند و ترکیب میکروب های روده را به نحو مطلوبی تغییر می دهد. تاثیر قارچ گانودرما بر لاغری نیز به همین دلیل است.

روش هایی که در رژیم غذایی خود گانودرما مصرف نمودند بین 8 تا 16% در وزن خود کاهش داشتند. میزان چربی در بدن این موش ها 20 تا 29% کاهش داشت. میزان چربی زیر پوست بین 44 تا 59% کاهش داشت و اندازه ی سلول های چربی در بدن آن ها به وضوح کم شده بود. این ها مواردی از نتایج پژوهشی است که می توان با استناد به آن تاثیر قهوه گانودرما برای چاقی را متوجه شد.

محصولات گانودرما برای تغییرات وزن

قهوه گانودرما  یکی از محصولات پرطرفدار قارچ دارویی گانودرما ست که می تواند به منظور اهداف مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد. قهوه ی گانودرما این امکان را فراهم می کند که فرد بتواند این قارچ را به طور روزانه در برنامه ی مصرفی خود قرار دهد و از طعم آن نیز لذت ببرد. قهوه گانودرما برای چاقی یکی از محصولاتی است که اکیداً توصیه می شود.

موارد استفاده قهوه گانودرما

قهوه ی گانودرما به صورت پودری فوری برای تهیه ی نوشیدنی دلچسب عرضه می شود.  فواید قهوه گانودرما شامل پیشگیری از بیماری های عفونی و سرماخوردگی و آنفولانزا، درمان برونشیت، حفاظت کبد، آرامش اعصاب، افرایش انرژی، درمان سرطان و … است.

از قهوه گانودرما برای چاقی نیز می توان بهره برد. مصرف منظم این فرآورده سبب ممانعت از افزایش وزن و تجمع چربی ها و افزایش چربی سوزی در بدن می شود.

خرید محصولات گانودرما

قارچ دارویی گانودرما به عنوان نوعی پروبیوتیک قوی عمل می کند و در ترکیب باکتری ها در روده ی افراد چاق تغییرات مثبت و چشمگیری ایجاد خواهد کرد که در نتیجه کاهش وزن بدن و کاهش سرعت وزن گیری و همچنین کاهش ربی در توده ی بدنی را به دنبال خواهد داشت. اگر تمایل دارید از قهوه گانودرما برای چاقی و کاهش وزن استفاده کنید همین حالا با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

منبع: https://bit.ly/2UWvifm

ContentPublic...
ما را در سایت ContentPublic دنبال می کنید

برچسب : فواید قهوه گانودرما,خواص قهوه گانودرما چیست,تاثیر قارچ گانودرما بر لاغری,قهوه گانودرما برای چاقی, نویسنده : farzaneh contentpublic بازدید : 154 تاريخ : دوشنبه 28 بهمن 1398 ساعت: 18:53

آنچه نباید بگوییم

 

آنچه نباید بگوییم (یک راز حرفه ای در کارآفرینی)

داشتن یک محل کار که همکاران مانند یک خانواده یا دوست هستند و یکی از عوامل اصلی ایجاد حس خرسندی در افراد است. در هر حرفه ای آنچه نباید بگوییم یکی از مهمترین مهارت های ارتباطی است.

همکاران بعد از ساعات کاری، در شبکه های اجتماعی با هم ارتباط دارند و بطور معمول در مورد مسائل شخصی گفتگومی کنند. برخی تحقیقات حاکی از آن است که این کار، باعث ایجاد اعتماد در بین همکاران می شود. البته آنچه به  اشتراک گذاشته می شود و اینکه چه کسی آن را به اشتراک می گذارد، تفاوت ایجاد می کند. مدیران در صورت به اشتراک گذاشتن اطلاعاتی كه حاکی از ضعف یا نقصی در خود با زیردستان، به موقعیت خود آسیب می زنند. اما به اشتراک گذاشتن مسائل شخصی بین کارمندان هم رده، این اثر منفی را ندارد.

با این حال در برخی موارد ممکن است با بیان مسائل شخصی، باعث آزردن سایر همکاران بشوید یا نگرش آنها را نسبت به خود  تغییر دهید. به موارد زیر توجه کنید:

 

تهدیدی برای کار

در مورد فاش كردن مسائلی از زندگی شخصی خود كه می تواند باعث شود که دیگران نسبت به توانایی شما در انجام كار یا تعهد شما تردید پیدا کنند، احتیاط کنید. محتوا و زمینه چیزی که در مورد خود با دیگران به اشتراک می گذارید، اهمیت  دارد. اگر درباره نحوه سپری کردن آخر هفته خود صحبت کنید، مانعی ندارد اما اگر مسائل را  به عنوان بهانه ای برای خسته بودن یا روحیه نداشتن خود مطرح کنید، این یک مشکل است.

 

حدود سیاسی

افراد گرایش های سیاسی و حزبی متفاوتی دارند و بحث و جدل در رابطه با رویدادهای جاری روز، به اختلافات دامن می زند و همدلی و صمیمیت همکاران را در محیط  کار خدشه دار می کند. بین اختلاف نظر در مورد رویدادهای سیاسی و احساس نسبت به احزاب باید تفاوت قائل شد. بنابراین  درباره آنچه برای شما مهم است و چیزهایی که به آنها اعتقاد دارید، می توانید صحبت کنید. اما مراقب باشید گفتگوی شما ترامپ گونه نباشد؛ یعنی با استدلال و منطق و بدون اظهار احساس گفتگو کنید. رعایت چنین مسائلی رضایت شغلی را در پی دارد.

 

مرز مسائل شخصی

ممکن است شما در حال سپری کردن یک روند ناخوشایند مانند  بیماری یا  طلاق باشید و گمان کنید به اشتراک گذاشتن جزئیات آن با همکاران، برای درک چالش هایی که گاهاً روی کار شما تأثیر می گذارد لازم باشد. اما مراقب باشید این امر  به درام تبدیل نشود و حس منفی یا حس ترحم آنها را نسبت به شما جلب نکند.

مسأله ناراحت کننده ی دیگر در این رابطه این است که هنگامی که جزئیات شخصی به اشتراک گذاشته می شود، احتمال ایجاد تفرقه بین همکاران وجود دارد: آنهایی که در جریان هستند و آنهایی که در جریان نیستند. این امر می تواند به فضای یکرنگ و صمیمی تیم کاری صدمه بزند.

توجه کنید که آنچه نباید بگوییم، خط قرمز و حریم ما است.

منبع: https://www.idehshot.com/dont-talk-at-work/

ContentPublic...
ما را در سایت ContentPublic دنبال می کنید

برچسب : آنچه نباید بگوییم,رضایت شغلی, کسب و کار, نویسنده : farzaneh contentpublic بازدید : 141 تاريخ : چهارشنبه 16 بهمن 1398 ساعت: 13:56

فواید سیر و عسل

 

فواید سیر و عسل

در این مقاله فواید سیر و عسل را با هم بررسی می کنیم. خواص سیر و عسل بر کسی پوشیده نیست. شما می توانید با ترکیب این دو از خواص فراوان آن ها در کنار هم بهره مند شوید. این ترکیب هم نوعی دارو محسوب می شود و هم می توانید در طبخ برخی غذاها از آن بهره مند شوید. سیر و عسل در کنار را می توان به روش های مختلفی استفاده و سرو کرد که برخی از آن ها از برخی دیگر پر فایده تر هستند که در مقاله ای جداگانه آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

 

خواص فراوان ترکیب سیر و عسل

سیر و عسل به عنوان نوعی درمان سنتی در سراسر دنیا استفاده می شود. مهمترین ماده در سیر “آلیسین” است که این ماده سبب خاصیت ضد عفونی کنندگی سیر می شود. مطالعات نشان می دهد که خرد کردن و له کردن سیر مقدار زیادی از این ماده پرخاصیت را پخش می کند درحالی که حبه آن به تنهایی کمتر قادر به پخش آن است بنابراین برای بهره بردن بیشتر بهتر است سیر تازه را ریز خرد کنید یا اینکه آن را له نمایید.

 

فواید عسل

عسل سرشار از آنتی اکسیدان است و دارای ترکیبات ضد عفونی کنندگی و ضد التهابی و ضد انگلی است که می تواند باعث بالا رفتن سیستم ایمنی بدن شود و از برخی بیماری های نظیر بیماری های عفونی پیشگیری نماید.

 

فواید ترکیب سیر و عسل در کنار هم

تحقیقات نشان می دهد عسل و سیر در کنار همدیگر خواصشان بی نظیر تر می شود. در زمان های قدیم تر از این ترکیب برای درمان گلودرد، سرفه، سرماخوردگی، فشار خون بالا، آرتروز، دندان درد حالت تهوع و عفونت های پوستی استفاده می گردید.

 

خاصیت ضد عفونی کنندگی

این ترکیب علاوه برخاصیت ضد عفونی کنندگی باعث می شود رشد نوعی باکتری کاملا متوقف شود. مطالعاتی روی عسل و سیر به طور جداگانه انجام شد و مشخص شد هر دوی این مواد به تنهایی نیز خاصیت ضد عفونی کنندگی دارند و زمانی که با هم ترکیب می شوند به مراتب خاصیتشان بیشتر می شود. ترکیب این دو با هم از عفونت و مسمومیت غذایی جلوگیری می کند. برخی از محققان بر این باورند خاصیتی که این دو برای درمان عفونت و التهاب دارند، آنتی بیوتیک ها ندارند.

 

خاصیت ضد ویروسی

ترکیب سیر و عسل می تواند به درمان و پیشگیری از بیماری هایی نظیر سرماخوردگی، آنفولانزا و دیگر بیماری های ویروسی کمک کند.

 

سلامت قلب

جالب است بدانید سیر و عسل از برخی بیماری های قلبی عروقی نیز جلوگیری می کنند. از دیگر خواص آن:

  • کاهش فشار خون
  • کاهش کلسترول
  • پیشگیری از لخته شدن و رقیق شدن خون
  • کمک به بهبود عملکرد مغز
  • از دیگر فواید سیر و عسل تقویت حافظه است.

منبع: خواص و فواید سیر و عسل

ContentPublic...
ما را در سایت ContentPublic دنبال می کنید

برچسب : خواص فراوان ترکیب سیر و عسل, معجون سیر و عسل برای لاغری,معجون سیر عسل قبل از خواب, نویسنده : farzaneh contentpublic بازدید : 124 تاريخ : يکشنبه 13 بهمن 1398 ساعت: 13:27

همه چیز درباره روغن کنجد

 

همه چیز درباره روغن کنجد

در این مقاله با همه چیز درباره روغن کنجد آشنا می شوید از خواص آن گرفته تا نحوه مصرف آن را برایتان آورده ایم. روغن کنجد یک روغن گیاهی است که از دانه های کنجد استخراج می شود و در طبخ غذا و طعم دهندگی غذا از آن استفاده می شود. این روغن در آسیا محبوب است اما امروزه در سراسر دنیا مورد توجه قرار گرفته است. روغن کنجد را هم به صورت بو داده می توانید تهیه کنید و هم بطور طبیعی. نوع بو داده آن از دانه های بو داده کنجد تهیه می شود و رنگ آن تیره تر است که طعم و عطر دودی مانندی به غذا یا سالاد می دهد.

 

شرایط نگهداری روغن کنجد

هر دو نوع روغن کنجد را می توانید در یخچال نگهداری کنید تا به مدت طولانی تری برایتان تازه بماند.

 

فواید روغن کنجد

در مقایسه با سایر روغن های گیاهی، روغن کنجد مواد غیر صابونی بیشتری دارد و از جذب کلسترول به بدن جلوگیری می کند. از دیگر مزایای این روغن ضد اکسید شدن آن است. این روغن برای مو خواص فراوانی دارد و از زود سفید شدن موها جلوگیری می شود. شما می توانید آن را روی پوست سر و موهایتان بریزید و ماساژ دهد تا موهایتان تقویت شود.

 

کاهش فشار خون

مطالعات حاکی از این است که روغن کنجد فشار خون را کاهش می دهد بنابراین اگر از فشار خون بالا رنج می برید می توانید از آن استفاده نمایید.

 

مبارزه با افسردگی

روغن کنجد سطح سروتونین در مغز را افزایش می دهد. هورمون سروتونین یک انتقال دهنده عصبی است و مستقیما را خلق و خو و روحیه ما در ارتباط است.

 

مفید برای دیابتی ها

دانه های کنجد سرشار از منیزیم و سایر مواد معدنی مفید است بنابراین سطح گلوکز خون را کاهش می دهد. بهتر است بیماران دیابتی از روغن کنجد برای پخت و پز استفاده نمایند.

 

درمان کم خونی

این روغن سرشار از آهن است و یکی از راههای درمان خانگی کم خونی محسوب می شود.

 

سلامت چشم ها

تحقیقات نشان می دهد افرادی که از روغن کنجد استفاده می کنند کمتر دچار خستگی چشم و تاری دید می شوند. حتی از ایجاد حلقه های تیره زیر چشم جلوگیری می کند.

 

از دیگر مزایای استفاده از روغن کنجد:

  • خاصیت ضد سرطانی
  • سلامت پوست و جلوگیری از چین و چروک زودهنگام
  • درمان ترک پاشنه پا
  • درمان شوره سر
  • از بین بردن شپش سر
  • نرم کننده قوی مو و پوست
  • درخشان کننده مو
  • خاصیت آرام بخشی
  • ضد التهاب
  • روان کننده روده
  • تقویت فلب
  • پیشگیری از پوکی استخوان
  • کاهش خستگی
  • مفید برای کبد
  • کمک به کاهش وزن

 

هشدار

زنان باردار در خصوص مصرف آن باید با پزشک خود مشورت کنند.

 

پخت و پز

روغن کنجد حرارت بالا را تحمل می کند لذا برای پخت و پزمناسب است. نقطه دود آن حدود 400 درجه فارنهایت است. حالا که همه چیز درباره روغن کنجد می دانید بهتر است آن را بیشتر مصرف نمایید.

منبع: همه چیز درباره روغن کنجد و فواید آن

 

 

ContentPublic...
ما را در سایت ContentPublic دنبال می کنید

برچسب : کاهش فشار خون با روغن کنجد,همه چیز درباره روغن کنجد,فواید روغن کنجد, نویسنده : farzaneh contentpublic بازدید : 141 تاريخ : يکشنبه 6 بهمن 1398 ساعت: 15:42

علائم بیماری لنفوم چیست

 

علائم بیماری لنفوم چیست

آیا می دانید علائم بیماری لنفوم چیست؟ لنفوم نوعی سرطان است که از سلول های سیستم ایمنی که با عفونت مبارزه می کنند، شروع می شود. این سلول ها در گره های لنفاوری، طحال، مغز استخوان و دیگر بخش های بدن قرار دارد. زمانی که فردی به سرطان غدد لنفاوی (لنفوم) مبتلا می شود لنفوسیت های دچار تغییر می شوند و به سرعت رشد می کنند. این بیماری به دو نوع است که عبارتند از: لنفوم هوچکین و لنفوم غیر هوچکین که اغلب دچار نوع دوم می شوند.

 

تفاوت لنفوم هوچکین و غیر هوچکین

تفاوت این دو نوع تفاوت در تاثیری است که می گذارند. هر کدام از آن ها به صورت متفاوتی رشد می کنند و به طور متفاوتی به درمان پاسخ می دهند. لنفوم یکی از درمان پذیرترین نوع سرطان است و اکثر بیماران بهبودی خود را به دست می آورند.

 

دلایل سرطان غدد لنفاوی

علت دقیق آن توسط دانشمندان در دست بررسی و تحقیق بیشتر است اما موارد زیرا می تواند ریسک ابتلا به این بیماری را افزایش می دهد.

سن بالای شصت سال

مردان بیشتر از زنان مبتلا می شوند

ایدز

سیستم ایمنی ضعیف

پیوند عضو

آرتریت

روماتوئید

لوپوس

سندروم شوگرن

هپاتیت سی

ژنتیک

سابقه پرتو درمانی

اضافه وزن

 

علائم متداول سرطان غدد لنفاوی

در ادامه علائم هشدار دهنده این نوع سرطان را با هم بررسی می کنیم که در صورت مشاهده آن ها باید سریعا به پزشک مراجعه نمایید. لازم به ذکر است برخی این علائم می توانند نشانه بیماری جدی دیگری باشد که در هر حال باید توسط پزشک بررسی شود.

تورم گره های لنفاوی در گردن و زیر بغل و بعضا روی کشاله های ران

سرفه

تب بی علت

تنگی نفس

شکم درد

عرق شدید شبانه

خستگی مفرط

کاهش وزن ناگهانی

خارش بدن

 

راههای درمان بیماری لنفوم

نوع درمان باید توسط پزشک بنا به نوع بیماری باشد و اینکه آیا در بدن گسترش یافته یا نه.

 

درمان اصلی برای لنفوم غیر هوچکین:

شیمی درمانی: در این روش از داروی مخصوص برای از بین بردن سلول های سرطانی استفاده می شود.

پرتو درمانی: در این روش درمانی پرتوهای پر انرژی مانند اشعه گاما و ایکس و از این قبیل پرتو ها را برای از بین بردن سلول های سرطانی استفاده می کنند.

ایمونوتراپی: در این روش از سیستم ایمنی بدن بیمار برای حمله به سلول های سرطانی استفاده می کنند.

 

درمان لنفوم هوچکین عبارتند از:

درمان متداول آن شیمی درمانی و پرتو درمانی است. در صورتی که این دو درمان موثر نباشند باید پیوند سلول های بنیادی انجام شود. معمولا بیماران دوز بالایی از شیمی درمانی را دریافت می کنند که معمولا سلول های سرطانی از بین می روند. پس از شیمی درمانی بیمار باید پیوند سلول های بنیادی را دریافت کند تا جایگزین سلول هایی که نابود شده اند شوند.

کلام آخر اینکه دقت کنید علائم بیماری لنفوم چیست و برای درمان سریع اقدام کنید.

منبع: آیا می دانید علائم بیماری لنفوم چیست

ContentPublic...
ما را در سایت ContentPublic دنبال می کنید

برچسب : علائم متداول سرطان غدد لنفاوی,راههای درمان بیماری لنفوم,علائم بیماری لنفوم, نویسنده : farzaneh contentpublic بازدید : 147 تاريخ : چهارشنبه 2 بهمن 1398 ساعت: 12:08

 

انتخاب شغل جدید

 

انتخاب شغل جدید

انتخاب شغل جدید یکی از چالش های مهم زندگی است. اگر یک فرصت جدید شغلی به شما پیشنهاد شده است، تبریک می گوییم؛ اما برای پذیرش آن، عجولانه تصمیم نگیرید. اغلب اوقات مردم از بعضی جنبه های شغلی، چه پول، چه عنوان  یا نام شرکت، بسیار هیجان زده می شوند؛ اما قبل از پذیرش آن پیشنهاد شغلی با دقت کافی فکر نمی کنند وهمین باعث معمولاً بعدها با مشکل مواجه شوند.

پیشنهاد می کنیم قبل از پذیرش یک شغل، موارد زیر را بررسی کنید:

 

آیا چیزی در مورد شغل نامشخص یا مبهم است؟

اگر آنچه در یک موقعیت شغلی از شما انتظار می رود کمی مبهم است، درنگ کنید؛ به ویژه اگر از آن دسته مشاغلی است که به تازگی تعریف شده اند. آیا همه چیز در مورد اینکه اهداف شغل چیست، چه موفقیت های شغلی مورد انتظار است و کارفرما در شش یا دوازده ماه آینده چه توقعاتی از شما دارد، روشن است؟ به همین ترتیب، اگر تحقیقات شما راجع به یک شرکت یا یک صنعت، چیزهای نگران کننده ای را برانگیخت، در مطرح کردن آن به طور دقیق و منطقی در جلسه مصاحبه، تردید نکنید. می توانید به مصاحبه کننده بگویید ” من واقعاً از این فرصت شغلی که پیش آمده خوشحالم اما چند سؤال دارم … ” سپس با دقت به جواب ها گوش دهید؛ به ویژه اگر آن جواب ها همان چیزی نیستند که شما امیدوار بودید که بشنوید.

 

آیا با همسر و فرزندان خود در رابطه با شغل جدید صحبت کرده اید؟

شغل جدید اغلب به معنای پول بیشتر و همچنین ساعات طولانی تر، مسافرت های بیشتر یا تغییرات دیگری در برنامه روزانه شماست که طبیعتا بر سایر افراد در زندگی شما تأثیر خواهد گذاشت. قبل از ورود به سیستم، سعی کنید تصور روشنی از چگونگی متفاوت بودن برنامه روزانه خود برای نزدیکانتان داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که همه افراد با آن هماهنگ هستند.

 

آیا مدیر آینده خود را ملاقات کرده اید؟

حتی اگر یک موقعیت شغلی عالی باشد، اشتغال در کنار افرادی که دوستشان ندارید یا نمی توانید با آنها ارتباط برقرار کنید، تقریباً هرگز به نتیجه نمی رسد. شاید جای تعجب نباشد که علت اینکه برخی افراد با وجود شغل مناسب در یک شرکت، از ادامه همکاری سرباز زده اند این است که نتوانستند با مدیر جدید خود همراه شوند.

 

هنگام پیوستن به کارفرمای فعلی خود، چه امضا کردید؟

بندهای قراردادی که برای امضا در مقابل شما قرار داده می شود با دقت بخوانید.   گاهاً در توافق نامه های استخدام، بندهای غیرقابل انعطاف مشاهده می شوند که ممکن است بدون تحقیق آن را امضا کنید. بنابراین، جهت حفظ امنیت شغلی قبل از اینکه به آن پیشنهاد شغلی عالی بپردازید، هرگز از درخواست مشاهده و مطالعه توافق نامه ای که امضا می کنید خجالت نکشید. در غیر اینصورت ممکن است در آینده نزدیک، از این انتخاب شغل جدید پشیمان شوید.

منبع: پیشنهادهایی برای انتخاب شغل جدید

ContentPublic...
ما را در سایت ContentPublic دنبال می کنید

برچسب : امنیت شغلی,انتخاب شغل جدید,رضایت شغلی , نویسنده : farzaneh contentpublic بازدید : 112 تاريخ : يکشنبه 29 دی 1398 ساعت: 13:04

خوردن زنجبیل در صبحانه

 

خوردن زنجبیل در صبحانه

آیا می دانید خوردن زنجبیل در صبحانه چه فوایدی برای بدنتان دارد؟ همانطور که می دانید صبحانه مهمترین وعده غذایی در طول روز است اما گاهی شکلی تکراری به خود می گیرد. ما در این مقاله به شما توصیه می کنیم گاهی برای تنوع و سلامتی تان، زنجبیل را در وعده صبحانه خود جای دهید تا از خواص بی نظیر آن از درد عضلانی گرفته تا کاهش وزن بهره مند گردید. زنجبیل در کنار خاصیت سیر کنندگی، سوخت و ساز بدنتان را نیز افزایش دهد. اگر طعم تند آن را دوست دارید می توانید آن را در قهوه و یا چای خود بریزید و اگر نه طعم آن را با کره بادام زمینی و عسل پنهان نمایید. در ادامه به شما یاد می دهیم که چگونه از زنجبیل در وعده صبحانه استفاده نمایید.

 

زنجبیل با قهوه

تند کردن قهوه صبح با یک قاشق چایخوری پودر زنجبیل گزینه مناسبی برای افزایش انرژی و سوخت و ساز بدن است. زنجبیل برای دستگاه گوارش نیز مفید است.

 

چای زنجبیلی

چای زنجبیلی در روزهای سرد زمستان، بدن ما را گرم نگه می دارد و سیستم ایمنی ما را در برابر ویروس ها بالا می برد.

 

مربای زنجبیل

آیا تا به حال مربای زنجبیل را امتحان کرده اید؟ اگر جوابتان منفی است باید بگویم بهتر است یکبار هم که شده آن را امتحان کنید. مربای زنجبیل را با نان تست و کره می توانید سرو کنید و یا آن را روی بیسکوییت بمالید و میل نمایید.

 

شربت زنجبیل

اگر دوست دارید می توانید شربت زنجبیل را به صورت آماده تهیه نمایید و یا خودتان در خانه درست کنید. مواد لازم برای تهیه شربت زنجبیل یک چهارم زنجبیل خرد شده به اضافه یک فنجان شکر و یک فنجان آب است. فقط کافیست این مواد را با هم به مدت نیم ساعت بجوشانید و اجازه دهید خنک شود.

 

اسموتی و زنجبیل

شما می توانید آب زنجبیل را به اسموتی دلخواهتان اضافه نمایید. آب زنجبیل خواص فراوانی دارد به علاوه برای آرام شدن دردهای قاعدگی هم مفید است. اضافه کردن آن به اسموتی صبحگاهی و یا شیک پروتئین ایده خوبی است.

 

کیک زنجبیلی

کیک های زنجبیلی به صورت آماده وجود دارد از کلوچه گرفته تا پای زنجبیل. روزتان را با زنجبیل شروع کنید تا به حفظ سلامتی خود کمک کرده باشید.

 

کاسه گرانولا

گرانولا سرشار از فیبر است و تهیه آن بسیار راحت است. بهتر است  با اضافه کردن زنجبیل به آن عطر و خاصیت آن را بیشتر نمایید. اگر از بیماری روماتیسم مفصلی رنج می برید بهتر است آن را امتحان کنید.

 

چای زنجبیل و آبلیمو

مقداری کمی زنجبیل را رنده نمایید و اجازه دهید مانند چای پنج دقیقه در قوری دم بکشد. سپس آن را در فنجان بریزید و کمی آبلیمو و عسل به آن اضافه نمایید. خوردن زنجبیل در صبحانه فواید فراوانی برای بدن دارد.

منبع: خوردن زنجبیل در صبحانه چه فوایدی دارد؟

ContentPublic...
ما را در سایت ContentPublic دنبال می کنید

برچسب : خوردن زنجبیل در صبحانه,چای زنجبیل و آبلیمو,خواص زنجبیل در وعده صبحانه, نویسنده : farzaneh contentpublic بازدید : 165 تاريخ : چهارشنبه 25 دی 1398 ساعت: 17:44

چگونه سیستم ایمنی بدن را تقویت کنیم

 

 

چگونه سیستم ایمنی بدن را تقویت کنیم

در این مقاله می آموزیم چگونه سیستم ایمنی بدن را تقویت کنیم؟ سیستم ایمنی بدن نقش بسزایی در سلامتی ما دارد و از ما در برابر میکروب ها و بیماری ها محافظت می کند. زمانی که سیستم ایمنی بدن ضعیف می شود، با کوچکترین میکروب بیمار می شویم. پس باید فکری به حال تغذیه و شیوه زندگیمان کنیم تا سلامت بمانیم.

 

چند راهکار موثر برای تقویت سیستم ایمنی بدن

زمان آن است که به شیوه زندگی خود نگاهی بیندازیم و روش و لایف استایل سالم تری برای خود در نظر بگیریم. باید بدانید تغذیه و عادت های ما به سیستم ایمنی بدن ما مرتبط هستند در ادامه چند راهکار موثر و در عین حال ساده را برایتان آورده ایم.

  • سیگار نکشید
  • تغذیه تان سرشار از میوه و سبزیجات باشد
  • به طور مرتب ورزش کنید
  • به وزن ایده آل و متناسب برسید
  • الکل مصرف نکنید
  • به اندازه کافی بخوابید
  • دست هایتان را روزی چند بار بشویید
  • استرس را به حداقل برسانید

 

رابطه سیستم ایمنی با سن و سال

جالب است بدانید هر چه سن بالاتر می رود، سیستم ایمنی کاهش پیدا می کند در نتیجه بدن زودتر بیمار می شود و در برابر میکروب ها و عفونت ها کمتر می تواند از خود دفاع کند. این موضوع باعث می شود افراد سالمند در برابر بیماری های عفونی زودتر از پای در بیایند و گاها بر اثر آن ها جان خود را از دست بدهند. بیماری هایی نظیر آنفولانزا برای جوانان به مراتب خطر کمتری دارد از این رو به افرادی که بالای 65 سال هستند توصیه می شود در فصل سرمان و شیوع این بیماری واکسن آن را بزنند.

 

خوراکی هایی که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کنند

مرکبات

مرکبات سرشار از ویتامین سی است که این ویتامین در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش به سزایی دارد زیرا گلبول های سفید خون را زیاد می کند و بدن راحتر می تواند با عفونت مبارزه نماید. مرکبات از جمله: پرتقال، نارنگی، لیمو شیرین ،بیمو ترش، گریپ فروت هستند و بهتر است روزانه آن ها را مصرف کنید زیرا بدن ما نمی تواند به خودی خود ویتامین سی تولید کند.

 

فلفل دلمه ای

فلفل دلمه ای خصوصا قرمزه آن سرشار از ویتامین سی است. جالب است بدانید که میزان ویتامین سی موجود در فلفل دلمه ای قرمز دو برابر مرکبات است.

 

سیر

اگر می خواهید سلامت بدن خود را تضمین کنید پس در طبخ غذاهایتان سیر را فراموش نکنید. سیر با انواع عفونت ها مبارزه می کند.

 

زنجبیل

زنجبیل طبع گرمی دارد و برای افزایش سیستم ایمنی بسیار مفید است. زنجبیل التهابات بدن را کاهش می دهد. اگر سرما خورده اید بهتر است از زنجبیل غافل نشوید.

 

 دیگر خوراکی هایی که سیستم ایمنی را تقویت می کنند:

  • زردچوبه
  • آووکادو
  • انبه
  • سیب
  • چای سبز
  • کلم بروکلی
  • کلم پیچ

حال می دانیم که چگونه سیستم ایمنی بدن را تقویت کنیم.

منبع:  چگونه سیستم ایمنی بدن را تقویت کنیم و سلامت بمانیم

ContentPublic...
ما را در سایت ContentPublic دنبال می کنید

برچسب : تقویت سیستم ایمنی بدن با تغذیه,چگونه سیستم ایمنی بدن را تقویت کنیم, نویسنده : farzaneh contentpublic بازدید : 134 تاريخ : دوشنبه 23 دی 1398 ساعت: 13:26

مواد غذایی که نباید در یخچال نگهداری شود

 

آیا از مواد غذایی که نباید در یخچال نگهداری شود اطلاع دارید؟بدون یخچال و فریزر نمی توان گوشت، لبنیات یا انواع بسیاری از محصولات را در خانه نگهداری کرد. یخچال و فریزر، معجزه مدرن برای حفظ مواد غذایی است که در نحوه ی غذاخوردن خانواده ها تغییراتی ایجاد کرده است. اما غذاهای خاصی وجود دارد که طراوت یا طعم و یا بافت خود را در یخچال از دست می دهند. ذخیره کردن مواد غذایی زیر در دمای اتاق، مانع از تلف شدن ناخواسته بافت آنها خواهد شد:

 

سیب زمینی

سیب زمینی به بهترین وجه در محیط خنک و تاریک نگهداری می شود، اما سرمای زیاد یخچال باعث ایجاد بافت ریز و ناخوشایند می شود که خوردن آن ناخوشایند است.

 

پیاز و سیر

پیاز در یخچال کپک زده و قارچ می گیرد. بهتر است پیاز را در دمای اتاق نگهداری کنید؛ اما آن را از تابش مستقیم نور خورشید دور نگه دارید. اگر می خواهید پیاز پوست کنده و برش خورده را در یخچال نگهداری کنید، کافی است آن را در یک کیسه قرار دهید و در کشوی سبزیجات قرار دهید. سیر تازه نیز در یخچال طعم خود را از دست می دهد؛ بهتر است سیر را در یک کیسه کاغذی در یخچال نگهداری کنید.

 

 خربزه

خربزه به بهترین وجه وقتی در دمای اتاق نگهداری می شود و طعم خود را حفظ می کند. نگهداری خربزه در یخچال به محتوای آنتی اکسیدان آن آسیب می رساند. بنابراین نگهداری آن در دمای اتاق باعث می شود که سالم تر بماند. بعد از برش  می توانید خربزه را حدود 3 تا 4 روز در یخچال نگهداری کنید.

 

عسل

عسل درصورت نگهداری در یخچال، دانه دار و تقریباً جامد می شود؛ طوری که استفاده از آن تقریباً غیرممکن و ناخوشایند است. عسل در دمای اتاق ماندگاری طولانی دارد. عسلی که جامد شده است با گرم کردن ظرف حاوی عسل در آب گرم قابل بازیابی است.

 

آجیل

نگهداری آجیل در یخچال، منجر به از بین بردن طعم و مزه آجیل و همچنین جذب بوی مواد غذایی دیگر می شود.بهتر است آجیل ها را در یک ظرف دربسته در دمای اتاق نگهداری کنید. برای احیای آجیل هایی که در یخچال قرار دارند، می توانید آنها را قبل از مصرف، در یک تابه خشک اندکی تفت دهید.

 

گوجه فرنگی

گوجه فرنگی را در دمای اتاق نگهداری کنید. سرد کردن گوجه فرنگی، باعث تغییر طعم و مزه آن می شود و بافت آن را آبدار می کند. اما پس از طبخ می توانید گوجه فرنگی را در یخچال نگهداری کنید. نگهداری سس تند گوجه فرنگی در یخچال، تندی  فلفل را از بین می برد. در سس تند سرکه زیادی وجود دارد که از رشد باکتری جلوگیری می کند.

 

امیدواریم  اطلاعاتی که در این نوشته ارائه شد، به شما کمک کند تا از طعم، طراوت و خواص مواد غذایی که نباید در یخچال نگهداری شود لذت ببرید.

منبع: مواد غذایی که نباید در یخچال نگهداری شود

ContentPublic...
ما را در سایت ContentPublic دنبال می کنید

برچسب : مواد غذایی که نباید در یخچال نگهداری شود,فریزر کردن مواد غذایی, نویسنده : farzaneh contentpublic بازدید : 143 تاريخ : سه شنبه 17 دی 1398 ساعت: 11:55

محصولات غذایی ارگانیک چیست

 

محصولات غذایی ارگانیک چیست؟

در سراسر جهان محبوبیت محصولات ارگانیک و اقبال مردم از غذای سالم رو به افزایش است. اما منظور از محصولات غذایی ارگانیک چیست ؟

غذاهای ارگانیک غذاهایی هستند که به طور طبیعی و بدون استفاده از اصلاح کننده های ژنتیکی، سموم دفع آفات و کودهای مصنوعی پرورش می یابند.

همه چیز برای محصولات ارگانیک طبیعی است. اگر هنوز به رژیم غذایی غذاهای ارگانیک رو نیاورده اید ، در اینجا چند دلیل برای تغییر هرچه سریع تر رژیم غذایی به تغذیه سالم ذکر شده است.

بهترین دلایل برای در پیش گرفتن یک رژیم غذایی کاملاً ارگانیک:

 

1. سازگار با محیط زیست

از آنجا که مواد غذایی ارگانیک از کودهای مصنوعی یا سموم دفع آفات استفاده نمی کنند، برای محیط زیست بهتر هستند. از خاک مورد استفاده برای کشت ارگانیک می توان برای مدت طولانی استفاده کرد، بدون اینکه تأثیر آن بسیار مضر باشد. همچنین روش های کشاورزی ارگانیک از فرسایش خاک جلوگیری می کند و آلودگی محیط را به حداقل می رساند.

 

2. غذاهای سالم تر

محصولات با رشد ارگانیک حاوی مواد مغذی بیشتری برای بدن هستند.

با توجه به روش های در حال رشد میوه ها، سبزیجات و سایر محصولاتی که از طریق روش های ارگانیک رشد می کنند برای بدن از غذاهایی که بصورت تجاری رشد می کنند بهتر هستند.

 

3. مزّه بهتر

ساده ترین تفاوت بین غذاهای ارگانیک و غیر ارگانیک طعم آنهاست. بدیهی است که غذاهای ارگانیک نسبت به سایر همتایان تجاری خود طعم بهتری دارند. کافی است یکبار امتحان کنید.

 

4. با مصرف غذاهای ارگانیک از بروز مشکلات در نوزادان جلوگیری کنید

کودکان خردسال باید از مصرف مواد غذایی غیر ارگانیک خودداری کنند. در واقع، در صورت امکان زنان باردار فقط باید غذاهای ارگانیک را در رژیم غذایی خود بگنجانند. سموم دفع آفات که حتی بعد از شستشوی آنها به غذاها چسبیده اند، می توانند باعث اختلال در یادگیری، ضریب هوشی پایین و مشکلات رشد در جنین شوند.

5.  کمک به اقتصاد محلی

خرید مواد غذایی ارگانیک به معنای کمک به کشاورزان است. مزارع ارگانیک به طور معمول از نظر اندازه کوچک هستند، که توسط یک کشاورز که مراقب  محصولات خود است، اداره می شود. آنها قطعاً اعضای محلی جامعه هستند ، بنابراین هنگام خرید ارگانیک به اقتصاد محلی خود کمک می کنید.

 

6. از ارگانیسم های اصلاح شده ژنتیکی خودداری کنید

یکی از مهمترین دلایلی که اکثر مردم در سراسر جهان به مصرف غذاهای ارگانیک متمایل شده اند، این است که می خواهند از داشتن چیزی که مهندسی ژنتیکی بوده یا حاوی ارگانیسم های اصلاح شده ژنتیکی است، خودداری کنند.

خرید مواد غذایی ارگانیک تنها راه اطمینان از عدم مصرف هیچ گونه مواد غذایی دست کاری شده ژنتیکی است.

گرچه ممکن است هزینه تهیه مواد غذایی ارگانیک کمی بیشتر از مواد غیرارگانیک باشد، اما جهت حفظ سلامتی خود، هرگز در تغییر رژیم غذایی خود از غذاهای غیرارگانیک به غذاهای ارگانیک درنگ کنید؛ خصوصاً حال که دانستید محصولات غذایی ارگانیک چیست.

منبع: دلیل استفاده از محصولات غذایی ارگانیک چیست

ContentPublic...
ما را در سایت ContentPublic دنبال می کنید

برچسب : محصولات غذایی ارگانیک چیست, تغذیه سالم,محصولات غذایی ارگانیک, نویسنده : farzaneh contentpublic بازدید : 149 تاريخ : سه شنبه 10 دی 1398 ساعت: 11:54

کفیر چیست و چه خواصی دارد

 

کفیر چیست و چه خواصی دارد ؟

آیا می دانید قارچ کفیر چیست و چه خواصی دارد؟ این محصول لبنی سرشار از پروبیوتیک است. پروبیوتیک نوعی باکتری است که برای تقویت دستگاه گوارش بسیار مفید است. جالب است بدانید برای تهیه کفیر باکتری ها و مخمرهایی که در تماس با شیر نوعی نوشیدنی تخمیری می سازند را با هم ترکیب می کنند که این نوشیدنی را حتی افرادی که ناراحتی های گوارشی دارند به راحتی مصرف می کنند. میزان پروبیوتیک کفیر از ماست به مراتب بیشتر است از این رو سال های سال است که در کشورهای مختلف از خواص درمانی آن بهره می برند.  در ادامه بیشتر با کفیر آشنا می شوید.

 

خاصیت ضد سرطانی

همانطور که می دانید سرطان بیماری سختی است. خبر خوب اینکه کفیر می تواند برای مبارزه با سرطان به بدن تان کمک کند زیرا دارای موادی است که از تکثیر سلول های سرطانی جلوگیری می کنند. در کل پروبیوتیک سلول های سرطانی معده را منهدم می کند و در مراحل اولیه رشد آن ها را متوقف می کند.

 

خاصیت ضد میکروبی

کفیر خاصیت ضد میکروبی و ضد عفونی کنندگی قوی دارد.

 

مفید برای سلامت استخوان ها

کلسیم برای سلامت استخوان ها و جلوگیری از پوکی استخوان ضروری است و کفیر باعث جذب بهتر کلسیم می شود. از سوی دیگر کفیر حاوی ویتامین کا است که این ویتامین برای سلامت استخوان ها مفید است.

 

سندرم روده تحرکی پذیر

ماست و کفیر هر دو به عملکرد بهتر دستگاه گوارش کمک می کنند و از بیماری های گوارشی از جمله سندروم روده تحریک پذیر, زخم معده, بیماری کرون را کاهش دهد. برای برطرف کردن اسهال نیز توصیه می شود.

 

تقویت سیستم ایمنی بدن

کفیر دارای فولات و بیوتین است که سلول های بدن را تقویت می کنند. کفیر از رشد باکتری ها مضد جلوگیری کرده و باکتری های مفید برای دستگاه گوارش را تقویت می کند. این قارچ پرخاصیت کلسترول و فشار خون را نیز کاهش می کند.

 

از دیگر خواص:

  • مفید برای پوست
  • ضد حساسیت
  • جلوگیری از پوکی استخوان

 

چگونه کفیر را تهیه کنیم؟

کفیر به صورت آماده وجود دارد و می توانید از برخی فروشگاه ها تهیه نمایید اما اگر مایل به تهیه آن در خانه هستید دستور آن را در ادامه بخوانید.

  • مقداری دانه کفیر را در شیشه ای بریزید هر چه این مقدار بیشتر باشد سرعت تهیه آن بیشتر خواهد شد. دو قاشق غذاخوری در یک شیشه کوچک کافی خواهد بود.
  • یک لیوان شیر به آن اضافه نمایید طوری که حدود سه سانت از سر ظرف خالی بماند.
  • مقداری خامه چرب به آن اضافه کنید تا کفیرتان غلیظ تر شود.
  • سه روز زمان کافیست تا مراحل تخمیر کفیر کامل شود و آماده شود.

 

در این مقاله آموختیم کفیر چیست و چه خواصی دارد و نیز تهیه آن را یاد گرفتیم.

منبع: کفیر چیست و چه خواصی دارد

ContentPublic...
ما را در سایت ContentPublic دنبال می کنید

برچسب : کفیر چیستخواص کفیر,چگونه کفیر را تهیه کنیم, نویسنده : farzaneh contentpublic بازدید : 136 تاريخ : دوشنبه 9 دی 1398 ساعت: 12:28

 

پی اس فور چیست

 

بازی پی اس فور چیست

طرفداران بازی های ویدیویی خانگی حتما می دانند که پی اس فور چیست. جذابیت کنسول های بازی ویدیویی خانگی به حدّی است که حتی جایگزین اسباب بازی خردسالان نیز شده است. از بین کنسول های نسل هشتم می توان به پلی‌استیشن ۴ اشاره کرد که که با نام اختصاری  PS4 شناخته شده و توسط  شرکت سونی تولید شده ‌است. و با کنسول‌های بازی ویدئویی سوئیچ ( شرکت نینتندو) و بازی ایکس باکس وان (شرکت مایکروسافت) به رقابت می‌پردازد.

در تاریخ 7 سپتامبر 2016، سونی از پلی استیشن 4 اسلیم، نسخه کوچکتر این کنسول رونمایی  کرد. و نسخه ای با کیفیت بالا به نام پلی استیشن 4 پرو، که دارای یک پردازنده گرافیکی به روز شده و سرعت CPU بالاتر برای پشتیبانی از عملکرد پیشرفته است.

 

نرم افزار و سخت افزار سیستم پلی استیشن 4

سیستم عامل پلی استیشن 4 “Orbis OS” نامیده می شود. این کنسول برای استفاده به اتصال اینترنت نیاز ندارد، اگرچه  در هنگام اتصال به اینترنت، قابلیت های بیشتری وجود دارد.

سخت افزار پلی استیشن 4 شبیه به سخت افزار موجود در رایانه های شخصی مدرن است. سخت افزار این کنسول به گونه ای طراحی شده است که استودیوهای بازی بتوانند آسان تر و کم هزینه تر بازی هایی را برای PS4 ایجاد کنند. پلی استیشن 4 از یک واحد پردازش شتاب (APU) استفاده می کند که توسط AMD با همکاری سونی ساخته شده است.

پلی استیشن 4 دارای اتصال Wi-Fi و اترنت، بلوتوث و دو درگاه USB 3.0 است. درگاه کمکی نیز برای اتصال به دوربین پلی استیشن ارائه شده است. یک هدست مونو که می تواند به دوال شاک4 وصل شود نیز همراه این سیستم است. این کنسول، خروجی صوتی  تصویری آنالوگ ندارد.

PS4 ویژگی “حالت استراحت” را نیز دارد که این کنسول را در حالت کم مصرف قرار می دهد و به کاربران امکان می دهد بلافاصله پس ازخروج کنسول از حالت استراحت، بازی یا برنامه خود را از سر بگیرند. این کنسول همچنین قادر به بارگیری مطالب مانند بروزرسانی های بازی و سیستم عامل در این حالت است.

 

والدین

دوربین پلی استیشن 4، مشابه Kinect در Xbox است که شامل دو عدسی 1280 × 800 پیکسل است. تنظیمات دوربین دوگانه بسته به نوع برنامه کاربردی و در حال اجرا امکان تنظیم حالت های مختلف را فراهم می کند. این دو دوربین می توانند برای سنجش عمق اشیاء پیرامون مورد استفاده قرار گیرند. از طرف دیگر، می توان از یکی از دوربین ها برای تولید تصویر ویدیویی ، و از دیگری برای ردیابی حرکت استفاده کرد.

دوربین پلی استیشن 4 همچنین دارای یک آرایه میکروفون چهار کاناله است  که به کاهش نویز پس زمینه ناخواسته کمک می کند و می تواند برای دستورات صوتی مورد استفاده قرار گیرد. با اتصال دوربین، کاربران مختلف می توانند از طریق تشخیص چهره به صورت خودکار وارد سیستم شوند.

حالا که دانستید پی اس فور چیست، می توانید با آگاهی بیشتر نسبت به خرید آن اقدام کنید.

منبع: پی اس فور چیست

ContentPublic...
ما را در سایت ContentPublic دنبال می کنید

برچسب : پی اس فور چیست,اسباب بازی, نویسنده : farzaneh contentpublic بازدید : 155 تاريخ : يکشنبه 8 دی 1398 ساعت: 12:38

دمنوش هایی که برای افزایش وزن موثر می باشد؟

زیبایی و تناسب اندام همیشه در پی لاغری ایجاد نمی شود. گاهی برخی از افراد نیاز دارند کمی وزن اضافه کنند تا اندامی جذاب تر و صورتی زیباتر و شاداب تر داشته باشند. پکیج چاقی نیوشا به همین منظور برای افرادی که مایل به افزایش وزن خود هستند تهیه شده است.

استفاده از دمنوش برای افزایش وزن علاوه بر تأمین این خواسته به زیباتر شدن و بهبود وضعیت پوست صورت نیز کمک می کند. پکیج افزایش وزن نیوشا شامل 6 دمنوش مختلف است که بر افزودن وزن تاثیرگذارند. دمنوش آلوئه ورا و عسل، دمنوش زعفران و چای سیاه، دمنوش توت فرنگی، دمنوش وانیل، دمنوش میوه های استوایی و بهارنارنج را می توان در پکیج افزایش وزن مشاهده نمود. محصولات چاق کننده ی نیوشا شامل دو پکیج سوپر پک چاقی و پک معمولی چاقی هستند که با توجه به نیاز و تمایل افراد مشاوران هر کدام را به آن ها پیشنهاد می دهند.

مکانیزم عملکردی دمنوش های افزایش وزن

دمنوش برای افزایش وزن از ساز و کار معینی پیروی می کند. افزایش وزن با استفاده از دمنوش های گیاهی کاملاً امکان پذیر است. افراد زیادی وجود دارند که به دنبال روشی ایمن و بی ضرر با نتایج پایدار و ماندگار برای افزایش وزن و چاقی می گردند. ساز و کار های مختلفی در تاثیر دمنوش ها بر چاقی اعمال می شود. یکی از علل تاثیرگذاری دمنوش ها پاکسازی دستگاه گوارش یعنی روده و معده است که سبب می شود قدرت جذب مواد غذایی از طریق اینن سامانه افزایش پیدا کند. به علاوه برخی از دمنوش ها با افزایش اشتها به بیشتر غذا خوردن کمک می کنند و با درمان بی اشتهایی سبب چاقی می شوند. همچنین در دنیای امروز یکی از علل بی اشتهایی، عوامل استرس زا هستند. دمنوش های گیاهی با ایجاد آرامش روانی سبب جذب بهتر مواد مغذی به بدن و همچنین درمان بی اشتهایی عصبی می شوند.

خواص دمنوش توت فرنگی

یکی از دمنوش های موجود در پکیج چاقی دمنوش توت فرنگی است. خواص دمنوش توت فرنگی نیوشا شامل افزایش نیروی جسمانی و تقویت اشتها، ترمیم شکستگی های استخوان، افزایش استحکام دندان ها و جلوگیری از بیماری های لثه و همچنین افزایش رشد و نمو کودکان است.

استفاده از توت فرنگی دمنوش برای افزایش وزن به خودی خود میزان کالری دریافتی بدن را افزایش نمی دهد و به دلیل داشتن درصد زیادی از ویتامین ها و مواد مغذی سبب تقویت جسمانی می شود. از طرفی با بهبود اشتها کمک می کند افراد اضافه وزنی را که تمایل دارند پیدا کنند. دمنوش توت فرنگی نیوشا منبعی غنی از فیبر خوراکی، ویتامین سی، پتاسیم، کلسیم، آهن، فسفر و مواد آنتی اکسیدان است. از طرفی افرادی که توت فرنگی را در رژیم غذایی روزانه ی خود جای می دهند سه برابر کمتر از دیگران به بیماری های قلی دچار می شوند.

خواص چای وانیل کیسه ای

وانیل یکی از ادویه های محبوب و خوش عطر در جهان است. این ادویه ی نسبتاً گرانقیمت خواص فوق العاده ای نیز دارد و از آن در تهیه چای نیز استفاده می کنند. مزایای استفاده از چای وانیل کیسه ای نیوشا تنظیم سوخت و ساز در بدن است. اسن چای خواص ضد افسردگی و ضد استرس دارد و برای سلامت پوست و کند کردن روند پیری پوست نیز تاثیرات خوبی دارد.

چای وانیل نیوشا به عنوان دمنوش برای افزایش وزن در سلامت دستگاه گوارش و آرام کردن اعصاب معده نقش دارد و می تواند میزان جذب مواد غذایی را از طریق دستگاه گوارش افزایش دهد. از طرفی با آرام کردن اعصاب معده بی اشتهایی عصبی را رفع می کند. چای وانیل طبع گرمی نیز دارد و به افزایش وزن در افراد کمک می کند. بهترین زمان برای نوشیدن این چای یک ساعت پس از وعده های غذایی است.

خواص چای زعفرانی

چای زعفرانی کیسه ای نیوشا که مخلوطی از چای سیاه و زعفران است، یکی از دمنوش های اشتهاور است و برای افرادی که احساس می کنند کم بودن وزن در آن ها مشکل ساز است، گزینه ی بسیار مناسبی است. این چای همچنین در بهبود خلق و خو و ایجاد نشاط روانی نیز اثرگذار است و در پیشگیری از استرس و درمان افسردگی نیز مصرف آن را توصیه می کنند. البته خانم های باردار باید مراقب باشند ابداً از این چای استفاده نکنند زیرا سبب سقط جنین می شود.

چای زعفرانی نیوشا به عنوان یک دمنوش برای افزایش وزن مکانیزم ها و ساز و کارهای مختلفی دارد. این چای از سویی می تواند اشتهای افراد را برای مصرف غذای بیشتر تحریک کند. از سوی دیگر با کمک به هضم غذا میزان جذب مواد غذایی را افزایش می دهد و عملکرد دستگاه گوارش را به خوبی تنظیم می نماید.

مزایای استفاده از دمنوش برای افزایش وزن

انواع مختلف دمنوش برای افزایش وزن که در پکیج نیوشا تدارک شده اند، به جز خواص اشتها آوری و بهبود عملکرد دستگاه گوارش در هضم و جذب خواص بسیار دیگری نیز دارند که عملاً افراد با استفاده از این پکیج به منظور چاق شدن از ان خواص نیز بهره مند خواهند شد. این دمنوش های نیوشا به طور کلی با داشتن مواد آنتی اکسیدان فراوان در کنترل و پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری های صعب العلاج و خطرناک و مزمن مانند سرطان نقش دارند. از طرفی وجود آنتی اکسیدان کافی در رژیم غذایی سبب می شود رادیکال های آزاد که عامل پیری زودرس و مشکلات دیگری در بدن هستند از بین بروند. این دمنوش ها کمک می کنند تا التهابات عصبی در بدن از بین برود و صد البته ایجاد نشود. دمنوش های موجود در پکیج چاقی سلامت قلب و عروق و اندام های مختلف بدن را نیز تامین می نمایند.

نحوه مصرف دمنوش برای افزایش وزن

تمامی محصولات نیوشا دارای مجوز بهداشتی از وزارت بهداشت و همچنین دارای علامت استاندارد ملی و سیب سلامت هستند. شرکت نیوشا به علت کیفیت بالای محصولات موفق به اخذ گواهینامه های ISO و HACCP نیز شده است. از آنجا که دمنوش های نیوشا به صورت کیسه ای عرضه می شوند، در زمان تهیه و مصرف آن ها صرفه جویی خواهد شد و در هر مکانی تنها با داشتن آب جوش می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. نکته ی مهم این است که دمنوش ها برای اثر گذاری بهتر باید در زمان مخصوص خود و همچنین تازه و داغ مصرف شوند. توصیه می شود دمنوش های افزایش وزن یک ساعت پس از غذا میل شوند تا تاثیر بهتری داشته باشند و به گوارش و جذب بهتر غذاها کمک کنند. معمولاً مدت زمان 10 تا 15 دقیقه برای دم کردن دمنوش ها کافی است. برای اطلاعات بیشتر می توانید از توصیه های روی بسته و نظرات مشاوران کمک بگیرید.

منع مصرف دمنوش برای افزایش وزن

گرچه استفاده از دمنوش برای افزایش وزن و بسیاری از مقاصد دیگر فوق العاده مفید خواهد بود، خانم های باردار و شیرده باید در مصرف این محصولات دقت کنند. برخی از گیاهان در دوران بارداری و شیردهی منع مصرف دارند. برای مثال زعفران سبب سقط جنین می شود. بسیاری از گیاهان نیز هنوز مورد پژوهش های کافی برای شناخت تاثیرات بر جنین و نوزاد قرار نگرفته اند و باید احتیاط کرد و از مصرف آن ها اجتناب نمود. همچنین افراد بالای 65 سال به مصرف دمنوش های پکیج چاقی توصیه نمی شوند. افرادی که دچار حساسیت به هر کدام از گیاهان و میوه های به کار رفته در دمنوش ها هستند نیز باید دقت داشته و از مصرف آن خودداری نمایند.

منبع: دمنوش های موثر برای افزایش وزن 

 

ContentPublic...
ما را در سایت ContentPublic دنبال می کنید

برچسب : دمنوش برای افزایش وزن,پکیج چاقی نیوشا, خواص دمنوش توت فرنگی نیوشا, نویسنده : farzaneh contentpublic بازدید : 100 تاريخ : شنبه 7 دی 1398 ساعت: 15:17

تاثیر قارچ گانودرما بر لاغری چیست ؟

 

تاثیر قارچ گانودرما بر لاغری با توجه به تاثیر آن بر سوخت و ساز بدن شرح داده می شود. بسیاری از ترکیبات گیاهی به شکل دمنوش برای لاغری مورد استفاده قرار می گیرند. قارچ گانودرما با نام محلی قارچ رِیشی از این دسته گیاهان محسوب می شود. در دنیا ترکیبات استخراج شده از قارچ گانودرما به شکل پودر، قرص و کپسول و یا عصاره مایع در دسترس مردم قرار دارد. البته دسته ی دیگری از محصولات گانودرما در ترکیب با قهوه نیز طرفداران بسیار زیادی در دنیا پیدا کرده است.

تاریخچه قارچ گانودرما

قارچ گانودرما لوسیدوم در رنگ های مختلفی از جمله قرمز، زرد روشن و سفید وجود دارد. این قارچ در طبیعت در مناطق جنگلی می روید و بافتی چوبین دارد. گونه های مختلفی از این قارچ تا کنون شناسایی شده است. در طب سنتی چینی استفاده های دارویی بسیاری برای این قارچ پر خاصیت ذکر شده است. تاثیر قارچ گانودرما بر لاغری خاصیتی علاوه بر خواص دارویی آن است. معمولاً گونه ی قرمز این قارچ یعنی گانودرمای سرخ را به دلیل داشتن خواص دارویی فوق العاده مود مصرف قرار می دهند. این قارچ از چند هزار سال قبل در چین و ژاپن شناخته شده و برای درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده بوده است.

خواص مختلف قارچ گانودرما

خواص گانودرما طی قرون متمادی سینه به سینه نقل شده است و در دنیای امروز مورد پژوهش های علمی و دانشگاهی قرار گرفته است. گانودرما نقش موثری در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد و به همین دلیل می تواند در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها نقش داده باشد.

خواص متعددی برای قارچ گانودرما ذکر شده است از جمله تاثیر قارچ گانودرما بر لاغری، این قارچ همچنین در درمان بیماری های لاعلاج خود ایمنی که ناشی از ضعف و نقص در سیستم ایمنی بدن انسان است نیز مفید واقع می شود. قارچ گانودرما قادر است حساسیت ها و آلرژی ها ها را درمان کند و بیماری آسم را بهبود ببخشد. مصرف قارچ گانودرما به بیماران سرطانی به ویزه در دوران نقاهت پس از شیمی درمانی و پرتودرمانی توصیه می شود.

افزایش سوخت و ساز بدن

 

گانودرما حاوی ترکیبات فعالی است که می توانند سوخت و ساز بدن را افزایش دهند. با افزایش سوخت و ساز بدن انرژی بیشتری در بدن مصرف می شود و مانع از تجمع چربی و چاقی خواهد شد. اگر سوخت و ساز بدن به اندازه خوبی افزایش یابد منجر به لاغری می شود. گانودرما سبب می شود اکسیژن رسانی بیشتری از طریق خون به سلول های بدن انجام گیرد و سلول ها فعالیت بیشتری برای مصرف انرژی در بدن داشته باشند.

ترکیبات قارچ گانودرما

ترکیبات گانودرما شامل پلی ساکارید هایی است که سم زدای قوی شناخته شده اند. پلی ساکارید ها به طور طبیعی خاصیت درمانی دارند و بدن را تقویت می کنند. همچنین به هضم و گوارش نیز کمک می کنند. در صورتی که دستگاه گوارش به درستی کار کند هضم و جذب غذا بیشتر شده و کیفیت تغذیه بهبود پیدا می کند. این امر می تواند منجر به لاغری شود. البته اثبات این ادعا نیاز به پژوهش های بیشتری دارد.

افرادی ممکن است نسبت به مصرف این قارچ حساسیت داشته باشند و به جای سود بردن از خواص آن دچار مشکلاتی شوند. در این گونه موارد توصیه می شود افراد از دمنوش های دیگری برای لاغری بهره ببرند.

قهوه گانودرما برای لاغری

 

قهوه گانودرما چیست ؟ قهوه گانودرما ترکیبی از پودر قهوه و پودر گانودرمای سرخ است که در کنار هم به عنوان یک محصول ویزه عرضه می شود. این نوشیدنی برای طرفداران قهوه و کسانی که از طعم قهوه لذت می برند گزینه ی بسیار مناسبی است و در عین حال می تواند مضرات قهوه نظیر کافئین بالا را جبران کند. این دست از محصولات قارچ گانودرما مصرف بیشتری در بازار های جهانی دارند.

برای مشاهده تاثیر قارچ گانودرما بر لاغری می توان از محصولات قهوه گانودرما استفاده کنید.

گانودرما سوپریم

یکی دیگر از محصولات مناسب تهیه شده از قارچ گانودرما، قهوه گانودرما سوپریم است. این محصول طعم بسیار مطلوبی دارد و در میان انواع محصولات قهوه گانودرما جایگاه خوبی پیدا کرده است. از انجا که برای مشاهده ی تاثیرات درمانی، لازم است گانودرما برای مدتی به صورت منظم مورد مصرف قرار بگیرد، محصولاتی مانند گانودرما سوپریم تداوم بخش مصرف منظم خواهند بود زیرا طعم خوبی هم دارند. همه ی افرادی که می دانند گانودرما سوپریم چیست و از خواص آن اطلاع دارند این نوشیدنی پر خاصیت را در برنامه ی روزانه ی خود جای یم دهند.

ملاحظات

استفاده از ترکیبات گیاهی به تنهایی نمی تواند تضمینی برای کاهش وزن و لاغری افراد محسوب شود. به طوری که بتوان انتظار معجزه و لاغری چشمگیر بدون رعایت نکات دیگر را از آن ها داشت. برای کاهش وزن مناسب باید در کنار کمک گرفتن از دمنوش های گیاهی و قارچ گانودرما به تغذیه مناسب و ورزش منظم نیز توجه شود. استفاده از این ترکیبات گیاهی در کنارورزش های منظم روزانه به صورت شگفت انگیزی نتیجه بخش خواهد بود.گانودرما به علت خواص دارویی فوق العاده قارچ انرژی بخش نیز هست. همین مساله کمک می کند فرد انرژی بیشتری برای انجام تمرینات ورزش و در نتیجه کاهش وزن بیشتر داشته باشد. به طور کلی می توان گفت تاثیر قارچ گانودرما بر لاغری تایید شده است اما نمی توان از آن انتظار جبران تمام اشتباهات تغذیه ی را داشت.

منبع: فواید قارچ گانودرما برای لاغری و کاهش وزن 

ContentPublic...
ما را در سایت ContentPublic دنبال می کنید

برچسب : تاثیر قارچ گانودرما بر لاغری,قهوه گانودرما چیست,قهوه گانودرما سوپریم, نویسنده : farzaneh contentpublic بازدید : 152 تاريخ : چهارشنبه 4 دی 1398 ساعت: 13:41

برندسازی چیست

برندسازی چیست

برندسازی چیست و چرا برای تجارت شما مهم است؟ برند، یک نام تجاری، اصطلاح، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگر است که کالای یا خدمات یک شرکت را از سایر شرکت ها متمایز می کند. برند سازی، به تعبیری  یک روش بازاریابی است که در آن یک شرکت نام، نماد یا طرحی را ایجاد می کند که منحصرا متعلق به شرکت می باشد. برند به شناسایی یک محصول و تمایز آن از سایر محصولات و خدمات کمک می کند. علامت تجاری مهم است زیرا نه تنها باعث می شود تا احساس به یاد ماندنی در ذهن مصرف کنندگان ایجاد کند بلکه به مشتریان امکان می دهد تا بدانند که از شرکت شما چه انتظاری باید داشته باشند. برند راهی است برای تمایز شما از رقبا و شفاف سازی خدماتی که ارائه می دهید. نام تجاری ساخته می شود تا نماینده و معرف واقعی شما به عنوان یک مدیر تجاری باشد.

 

چرا برندسازی مهم است؟

برندسازی به دلیل تأثیر کلی که بر شرکت شما دارد بسیار مهم است. برندسازی می تواند نحوه درکی که مشتریان از شرکت شما دارند را تغییر دهد؛ این امر می تواند باعث ایجاد مشاغل جدید و افزایش آگاهی از برند شود.

 

برندسازی باعث شناسایی می شود

مهمترین دلیل اهمیت برندسازی برای یک تجارت، به رسمیت شناخته شدن آن است. لوگو مهمترین عنصر برندسازی است، زیرا در اصل چهره شرکت است. به همین دلیل یک طراحی لوگوی حرفه ای باید قدرتمند و به یاد ماندنی باشد و در نگاه اول بر شخص تأثیر بگذارد.

 

افزایش ارزش تجاری

برندسازی در هنگام تلاش برای ایجاد مشاغل آینده مهم است و یک برند تجاری می تواند با دادن قدرت نفوذ به شرکت در صنعت ، ارزش شرکت را افزایش دهد. و از آن پس شرکت به دلیل داشتن جایگاه محکم در بازار، فرصتهای سرمایه گذاری را جذب می کند.

 

افزایش رضایت کارمندان

وقتی یک کارمند برای یک شرکت با برند قوی کار می کند، از کار خود راضی تر خواهد بود. کار کردن برای یک شرکتی با نام تجاری معتبر و مورد توجه مردم، لذت بخش و توام با افتخار است.

 

اعتماد در بازار

ظاهر حرفه ای به شرکت کمک می کند تا اعتماد مشتریان را جلب کند. غالباً افراد تمایل دارند با شرکتی که وجه ای حرفه ای دارد، معامله کنند. برند های مناسب این حس را القاء می کند که صاحبان کسب و کار در صنعت متخصص و موفق هستند و باعث می شود مردم احساس کنند که می توانند به شرکت، محصولات و خدمات ارائه شده و نحوه عملکرد آن در تجارت اعتماد کنند.

 

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت نیز یک مرحله مهم برندسازی است. وب سایت جزئی از نام تجاری شما است. وب سایت باید از نظر بصری جذاب، از لحاظ کاربردی آسان و مهمتر ازهمه بازتاب و معرف فعالیت های شما است.

حالا که دانستید برندسازی چیست، قبل از آغاز کسب و کار، به فکر طراحی یک برند موثر باشید.

منبع: برندسازی چیست و چرا مهم است

ContentPublic...
ما را در سایت ContentPublic دنبال می کنید

برچسب : کسب و کارهای کوچک,برندسازی چیست, نویسنده : farzaneh contentpublic بازدید : 148 تاريخ : دوشنبه 2 دی 1398 ساعت: 12:14